יום שישי, 8 בפברואר 2013

ט"ו בשבט - 6 צלחות לחג

אני יודעת שאני בדיליי...
תסלחו לי, אבל יש לי תירוץ- הייתי בחופשה בשבדיה והייתי עסוקה מאוד בלנוח ולפני כן הייתי ממש עסוקה בהתארגנויות לקראת הנסיעה... שכנעתי אתכם? :)
בכל מקרה, טו בשבט הוא חג יפה וחשוב וכיף וירוק ומאוד ידידותי לאיכות הסביבה וזה כבר עושה אותו אחד החגים האהובים עליי :)
יש יצירות נהדרות שהחמודים הכינו וגם מצעד צלחות מקושטות ברוח החג :) וגם חגיגה של יום הולדת לעצים וצמחים בחצר שלנו - עדכונים בהמשך :)
אבל כל זה כשאחזור לעצמי ואגיע ללארגן את תמונות... בינתיים קבלו פוסט השראה מהרשת- מה רע? קצת ירוק בעיניים :)
שיהיה אחלה סופ"ש :)

1. עץ בשלכת - מצוין לארוחת נשנוש של אחרי הצהריים - חיתכו עם חותכני עוגיות עלים מגמבות צבעוניות, גבינות צהובות ועוד, חברו גזע של מקל בייגלה, הניחו קערית עם מתבל ו... תהנו :)
 2. נופים קסומים - ברוקולי, גמבות, פלפלים, אספרגוס, כרוביתיות, גזרים... - צרו טבע מהטבע :)
 3. "על ראש הברוש שבחצר, שמחה והמולה..." - עץ בייגלה עם אפונה, ציפורים מגבינה צהובה או חביתה, סלרי ומתבל - ויש לכם מקלה שמחה וצוהלת :) ציף ציף, שריק שרק!
 4. "יש לי ארץ טרופית יפה" - בננות, קיווי ומנדרינות יכולים לקחת אתכם עם החמודים לחופשה חלומית בשניות של הכנה :)
 5. עץ סלט - עלים ירוקים, ירקות צבעוניים ויש לכם עץ בריא ומקושט :)
6. עוגות בעציץ - מתכון מקסים של מרטה סטויארט לעוגות שוקולד מנטה

בקרו גם בפוסט שלנו על ט"ו בשבט עם 7 רעיונות לאוכל ויצירה לחג :)


ארץ ישראל שלי / דתיה בן דור

ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת

מי בנה ומי נטע?

כולנו ביחד!
אני נטעתי עץ בארץ ישראל -
אז יש לנו ארץ,
ויש לנו בית,
ויש לנו עץ בארץ ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood